#можливості ERP
Матеріал для MIND.UA 05.09.2023 15:29

Управління всім, що впливає на розвиток бізнесу й усі процеси, що його супроводжують, дозволить оптимізувати безліч процесів і процедур. Якщо йдеться про бізнес, що пов’язаний із продажем чи виробництвом, без якісного аналізу всіх наявних продуктів/товарів не обійтись. Так, кожен товар, інвентар або інгредієнт потрібно замовити, і чим більше в переліку таких опцій, тим складнішим стає процес закупки. За таких умов систематизація цього процесу дозволить подолати труднощі. Ефективне управління на рівні PAR (Periodic Automatic Replacement – періодичне автоматичне поповнення) здатне звільнити час, щоб зосередитися на  більш пріоритетних питаннях, а також підвищити задоволеність клієнтів і прибутковість.

Що таке рівні PAR запасів?

PAR – це система, яка визначає мінімальний (і оптимальний) рівень будь-якої певної одиниці інгредієнту чи інвентарю, яка має бути у вашому бізнесі.

Рівні запасів PAR повідомляють вам про оптимальну кількість кожного товарного запасу, який має бути на складі, прогнозує  очікуваний попит, а також неочікуване підвищення попиту.

Переваги розрахунків рівня PAR

Зменшення відходів і псування
Необхідно знайти баланс між надлишком і ризиком втрати товару. Перевищення запасів швидкопсувних інгредієнтів може призвести до псування й утворення гори харчових відходів, що погано позначається на безпеці харчових продуктів, навколишньому середовищі та вашій прибутковості.
Підтримуючи рівень запасів, ви можете мінімізувати ризики псування продуктів і харчових відходів.
Підвищення рівня задоволеності клієнтів
Немає нічого гіршого, ніж гість, який замовив свою улюблену страву в ресторані й отримав у відповідь від офіціанта, що її вже розпродано. Це не тільки розчаровує вашого гостя, а й підриває впевненість у тому, що ваш ресторан зможе виконати свої обіцянки та задовольнити потреби гостя в майбутньому.
Підвищення рентабельності
Коли ви ведете харчовий бізнес, а особливо якщо це мережа закладів, найменша неефективність і непотрібні витрати можуть створити великі проблеми. Втрата лише 500 грн на день через харчові відходи в 1000 торгових точках додає до 500 000 грн щодня. Ефективне управління запасами знижує витрати та підвищує вашу маржу, що призводить до вищого прибутку від кожної проданої страви.
Визначте тенденції та можливості
Успішні власники бізнесу завжди шукають конкурентну перевагу – що вони можуть зробити сьогодні, щоб залишатися попереду конкурентів у наступні роки.
Автоматизований моніторинг рівнів PAR звільнить вас від громіздких таблиць і допоможе вам завчасно помітити тенденції, оптимізувати меню, скориставшись знаннями про зміни уподобань ваших гостей.

Використання рівнів PAR для ухвалення рішень про закупку допоможе уникнути: 

  • перевищення запасів – вкладення коштів у непотрібні запаси, термін придатності яких закінчиться до того, як вони будуть використанні;
  • розчарування клієнтів, якщо раптово закінчився якийсь інгредієнт і через це ви не можете забезпечити гостя його улюбленою стравою. Або доводиться поспішати та купувати за вищою ціною.

Під час визначення рівня PAR важливо враховувати такі фактори, як час виконання замовлення, рівень використання, попит клієнтів і запас.

Комплексна система управління запасами допоможе вам визначити ваші рівні PAR і використовувати їх для замовлень у ваших постачальників.

Як розрахувати рівні PAR для ресторанного бізнесу, автоматизація замовлення в PAR за допомогою ERP та формула для розрахунку рівня PAR запасів ресторану про все це читайте за посиланням в нашому спеціальному матеріалі для MIND.UA

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Будь ласка, заповніть форму

Покращіть управління своїм бізнесом з UGLA ERP.

Захист персональних даних*

* Обов’язкове поле
Поширити:
Останні новини
#партнерства
UGLA ERP та КНУБА розпочали навчальний курс. 23.02.2024 17:11 Авторський навчально-практичний курс з цифрового управління проектами в будівництві.
#огляд модулів
Модуль доставки для ресторанів 09.02.2024 12:56 Оптимізації та покращення процесу доставки в ресторанах
#огляд модулів
МОДУЛЬ HRM 31.01.2024 11:07 Модуль управління людськими ресурсами (HRM) в UGLA ERP є важливою складовою, яка спрямована на оптимізацію управління персоналом у компанії.
Приєднуйтесь до нас у соціальних мережах! Тут ви зможете слідкувати за оновленнями програми, новинами компанії та ринку програмного забезпечення.
linkedin phone mark white email white logo white planet icon search icon phone icon Logo