Управління всім, що впливає на розвиток бізнесу й усі процеси, що його супроводжують, дозволить оптимізувати безліч процесів і процедур. Якщо йдеться про бізнес, що пов’язаний із продажем чи виробництвом, без якісного аналізу всіх наявних продуктів/товарів не обійтись. Так, кожен товар, інвентар або інгредієнт потрібно замовити, і чим більше в переліку таких опцій, тим складнішим стає процес закупки. За таких умов систематизація цього процесу дозволить подолати труднощі. Ефективне управління на рівні PAR (Periodic Automatic Replacement – періодичне автоматичне поповнення) здатне звільнити час, щоб зосередитися на більш пріоритетних питаннях, а також підвищити задоволеність клієнтів і прибутковість.
Що таке рівні PAR запасів?
PAR – це система, яка визначає мінімальний (і оптимальний) рівень будь-якої певної одиниці інгредієнту чи інвентарю, яка має бути у вашому бізнесі.
Рівні запасів PAR повідомляють вам про оптимальну кількість кожного товарного запасу, який має бути на складі, прогнозує очікуваний попит, а також неочікуване підвищення попиту.
Переваги розрахунків рівня PAR
Використання рівнів PAR для ухвалення рішень про закупку допоможе уникнути:
- перевищення запасів – вкладення коштів у непотрібні запаси, термін придатності яких закінчиться до того, як вони будуть використанні;
- розчарування клієнтів, якщо раптово закінчився якийсь інгредієнт і через це ви не можете забезпечити гостя його улюбленою стравою. Або доводиться поспішати та купувати за вищою ціною.
Під час визначення рівня PAR важливо враховувати такі фактори, як час виконання замовлення, рівень використання, попит клієнтів і запас.
Комплексна система управління запасами допоможе вам визначити ваші рівні PAR і використовувати їх для замовлень у ваших постачальників.
Як розрахувати рівні PAR для ресторанного бізнесу, автоматизація замовлення в PAR за допомогою ERP та формула для розрахунку рівня PAR запасів ресторану про все це читайте за посиланням в нашому спеціальному матеріалі для MIND.UA
Покращіть управління своїм бізнесом з UGLA ERP.