
У новому матеріалі для The Page розповідаємо про актуальну проблематику рітейлу та пропозиції UGLA для цього напрямку.
Зростання цінності релевантних пропозицій
Уже зараз понад 70% клієнтів очікують на персоналізований підхід під час взаємодії з брендом, тому значення індивідуального підходу тільки зростатиме. Клієнти прагнуть отримувати спеціальні пропозиції, які відповідатимуть їхнім вподобанням та будуть актуальними. Традиційного підходу до реклами вже не достатньо, потрібно залучати інструменти, які дозволять у найкоротші терміни опрацювати інформацію про клієнтську базу підприємства й сформувати відповідні рекомендації.
Мінімальна швидкість реагування на запити
Все більше зростає важливість своєчасної реакції на проявлену цікавість до вашого продукту чи бренду. Люди хочуть отримувати максимум за мінімальний час. Для клієнта важливо отримати зворотний зв’язок без довгих очікувань і переконатися, що замовлення опиниться у його руках якомога швидше.
Що ми пропонуємо?
Завдяки глибокому аналізу поведінки споживачів підприємці, які обирають UGLA, отримують персоналізовані рекомендації для їхньої аудиторії. Модуль CRM забезпечує комунікацію з клієнтами на найкращому рівні: сповіщення приходять миттєво з можливістю автоматичної відповіді, аби зменшити час очікування. Крім того, в UGLA автоматизовано процес формування замовлення й користувачі можуть у будь-який час відслідковувати його статус.
Одним із кейсів є компанія «Успіх», для якої особливо важливим був модуль роботи з клієнтами. Окрім загального зростання ефективності компанії на 15%, покращилися також показники задоволеності клієнтів. Правильно вибудувана комунікація та своєчасні пропозиції, які надходили від компанії, сприяли повторним замовленням, разом з їхньою кількістю зріс і прибуток.
Детальніше про виклики та їх вирішення завдяки ERP-системі читайте за посиланням.
Покращіть управління своїм бізнесом з UGLA ERP.