
Початок літа приніс із собою чимало оновлень для підприємців, які обирають UGLA. У новому релізі ми зібрали найважливіші розробки, над якими команда працювала протягом попереднього місяця. Особливо актуальним цей реліз є для рітейлерів і виробників, однак для всіх інших галузей ми теж підготували те, що суттєво покращить роботу вашого підприємства. Пропонуємо детальніше розглянути останні оновлення й з’ясувати, який вплив вони матимуть на перебіг роботи і ваш комфорт!
Відстеження статусу користувачів
Тепер ви зможете в реальному часі легко переглядати, хто зі співробітників перебуває в системі, а розпочати новий чат можна миттєво: усе, що необхідно, — натиснути на ім’я користувача. Взаємодія у команді стає ще легшою завдяки UGLA!
Новий модуль «Планування продажів»
Ми оновили функціонал системи, було додано модуль, який є важливим для всіх підприємців. Розробка «Планування продажів» дає доступ до повної структури продажів, надаючи ще більше можливостей:
- Створювати структуру планів продажів можна з гнучкою ієрархією
- Формувати канали продажів із деталізацією за статтями руху грошових коштів
- Легка інтеграція з веб-сайтами через налаштування ціноутворення
- Зручний перегляд реалізованого плану в закладинці «Факт»
Розширено планування виробничих замовлень
Ми попрацювали над доповненням функціоналу планування виробництва. Саме тому тепер можна запускати виробничі замовлення по всіх цехах одночасно, переглядати навантаження на обладнання й інвентар. Ці оновлення забезпечують безперервність виробничого процесу, тому ці розробки є актуальними для бізнесів, де контроль за навантаженням є критичним для ефективності.
Зміни в сітці компонентів/готової продукції
Завдяки виконанню простих кроків збереження даних на інтерфейсі продавця буде відображатися інформація про всі розміри та кольори. Також, за потреби, є можливість об’єднати розміри та колір тієї самої моделі в одну картку.
Друк етикеток
Ми розробили нове оновлення для роботи з етикетками. Тепер ви можете створювати шаблони, налаштовувати їх та друкувати за необхідності. Що важливо, вже на фінальному етапі, при підготовці до друку ви можете внести зміни щодо розміру й кількості.
Оновлення шаблонів для розсилок
Ми робимо комунікацію з клієнтами ще простішою. Для підвищення залучення аудиторії важливо використовувати ефективні розсилки, а завдяки UGLA ви можете обирати шаблон з існуючої бази або створювати його самостійно. Робити персоналізовані пропозиції, вітати своїх клієнтів, дякувати за покупку можна легко і швидко.
Автоматизація процесів за статусами клієнтів
Відтепер у системі можна налаштовувати послідовність дій, повідомлень, email-розсилок і прикріплених файлів для кожного статусу клієнта. Як це вплине на роботу? Це дозволяє автоматизувати клієнтські сценарії, тобто підписання договорів, надсилання рахунків та інше. Крім того, зменшується кількість рутинних завдань, а прозорість і контроль кожного етапу роботи з клієнтом зростає.
Новий інтерфейс продавця
З’явилася можливість обирати найзручніший режим роботи з планом продажів. Йдеться або про швидке скануванння товару, або про розширений режим для додаткових продажів чи консультацій. Завдяки цьому підвищується ефективність роботи персоналу, а система адаптується під потреби конкретного продавця.
Ми переконані, що всі ці оновлення стануть у нагоді при організації роботи вашого підприємства. Саме тут об’єднується надійність і ефективність. UGLA дослухається до своїх користувачів і працює для того, аби ваш бізнес рухався до нових вершин!
Покращіть управління своїм бізнесом з UGLA ERP.