#огляд модулів
Управління франшизою в ресторанній галузі 17.01.2024 15:16

UGLA анонсує впровадження у своїй ERP системі модуля для управління франшизою в сфері ресторанного бізнесу. Новий функціонал призначений оптимізувати та автоматизувати управлінські бізнес процеси франчайзингових мереж, надаючи підприємствам ефективні інструменти для розвитку, якісного управління та підвищення прибутковості.

Основні переваги рішення:

Зменшення ризиків людського фактору завдяки автоматизації

Франшиза — це насамперед стандарти. Усі заклади під єдиною торговою маркою повинні дотримуватися однакових норм. Це означає, що кава, яку ви купите в кав’ярні, що працює за франшизою у Варшаві, повинна бути ідентичною каві в Києві. Досягти цього можливо лише за умови чітко визначених стандартів роботи мережі, починаючи від привітання клієнта персоналом і закінчуючи вибором постачальників кави для франчайзі. На кожному етапі існують ризики, пов’язані з людським фактором, які можуть вплинути на репутацію мережі.

Автоматизація бізнес-процесів допомагає знизити вплив людських чинників на роботу мережі, роблячи працю персоналу більш стандартизованою, збільшуючи ефективність і стабільність бізнес-процесів франшизи.

Управління міжнародними офісам/локаціями

Коли ваша франшиза розшириться на міжнародні напрямки, виникнуть додаткові ускладнення. ERP-рішення працюють у різних валютах, мовах (адаптовані до законодавства різних країн) та навіть враховують погодні умови тієї чи іншої країни. Дозволяє вам переглядати всю інформацію в режимі реального часу.

Централізований контроль

Жонглювання декількома програмами та передача документів вручну може значно знизити продуктивність. Рішенням цієї проблеми є одна програма, яке забезпечує 100% прозорість даних. Для повного аналізу ви можете переглядати дашборд в режимі реального часу для окремих мереж або консолідації всіх локацій. Замість того, щоб бути переповненими даними з усіх франчайзингових локацій, знайдіть повну інформацію про результати діяльності на дашбордах, які відфільтровано до ключових показників ефективності, які для вас важливі. Ви також можете налаштувати свою інформаційну панель, щоб відображати консолідовані дані по всіх локаціях або окремо у певній країні або лише одному закладу.

Оновлення в різних місцях

Коли ви впроваджуєте щось нове, чи то продукт, чи то акція в своїх франчайзингових локаціях, ви повинні повідомити деталі та впевнитись, що продукт або ціну продажу належним чином інтегровано в систему. За допомогою хмарного ERP-рішення ви можете легко впроваджувати зміни у систему в усіх місцях або вибирати місця на вибір.

Автоматичне виставлення роялті

Коли ваш бізнес розширюється виставлення роялті стане трудомістким процесом. Неправильний розрахунок роялті або затримка платежів може призвести до погіршення відносин між вами та вашими франчайзі. Сучасне ERP має автоматичне виставлення рахунків за роялті, що дозволяє вам відстежувати надходження. А вашим франчайзі за допомогою налаштувань отримувати нагадування, щодо оплат або навіть налаштувати автосписання за  роялті.

Управління фінансами в режимі реального часу

Зі збільшенням кількості ваших франчайзингових філій зростає складність точного звітування на кінець місяця. Сучасне програмне забезпечення для управління франшизою надає звітність у режимі реального часу та повністю усуває потребу в ручних щомісячних звітах Excel. Замість цього ви маєте дані в реальному часі, щоб негайно усунути операційні чи фінансові помилки.

Управління запасами

Удосконалене рішення ERP дозволяє контролювати мінімум і максимум запасів, автоматизувати поповнення запасів і централізувати всі рівні запасів у реальному часі в одній системі, яку можуть переглядати менеджери франчайзі. Оптимізація рівня запасів і зменшення відходів може значно підвищити прибутковість.

Команда UGLA ERP впевнені, що новий модуль сприятиме розширенню та зміцненню позицій гравців у ресторанній галузі, надаючи їм передові інструменти для успішного управління франшизами.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Будь ласка, заповніть форму

Покращіть управління своїм бізнесом з UGLA ERP.

Захист персональних даних*

* Обов’язкове поле
Поширити:
Останні новини
#партнерства
UGLA ERP та КНУБА розпочали навчальний курс. 23.02.2024 17:11 Авторський навчально-практичний курс з цифрового управління проектами в будівництві.
#огляд модулів
Модуль доставки для ресторанів 09.02.2024 12:56 Оптимізації та покращення процесу доставки в ресторанах
#огляд модулів
МОДУЛЬ HRM 31.01.2024 11:07 Модуль управління людськими ресурсами (HRM) в UGLA ERP є важливою складовою, яка спрямована на оптимізацію управління персоналом у компанії.
Приєднуйтесь до нас у соціальних мережах! Тут ви зможете слідкувати за оновленнями програми, новинами компанії та ринку програмного забезпечення.
linkedin phone mark white email white logo white planet icon search icon phone icon Logo