
Ми раді оголосити про запуск нового релізу, де зібрані останні оновлення функцій нашої системи. Команда UGLA приділяє особливу увагу вивченню потреб ринку та окремих галузей для того, щоб надавати нашим клієнтам актуальні рішення. Ми працюємо над тим, аби користувачі мали ще більше можливостей при використанні нашої платформи! Ці розробки спрямовані на підвищення продуктивності, зручності застосування та покращення взаємодії між користувачами.
У всіх галузях завдяки інтеграції із соціальними мережами (Instagram, Facebook) користувачі тепер можуть планувати дописи, відповідати на коментарі та запити безпосередньо через систему UGLA ERP. До функцій, які пов’язані з логістикою додалася опція зазначення контактної особи, що полегшить процес формування ТТН, і відстеження відправлень від користувачів Нової Пошти. У «Посадах» тепер відображається конкретний Департамент та локації.
Також зазначимо оновлені функції по окремих галузях, адже деякі відмінності в розробках зумовлені особливостями кожного із напрямків.
Ресторанна галузь
З’явилися важливі оновлення, які стосуються автоматизації оновлень для розподільчих центрів: система автоматично формує замовлення на товари, базуючись на продажах, коли рівень запасів на складі знижується до певного рівня. У розділі «Звіт» оновлення звіту відбуватиметься згідно з плану рахунків.
Будівництво
Ця галузь теж отримала ряд важливих оновлень: у «Постачальниках» можна синхронізувати та оновлювати прайси через Excel. У накладних відображається локація отримання та автоматично створюється переміщення, якщо замовлення відправлено на інший склад. Також команда додала можливість вводити різні партії по штрихкодам та акцизам.
Рітейл та виробнитцво
У «Компонентах» та «Готовій продукції» можна вказувати гарантійний строк. Коли замовлення клієнта перебуває у статусі «Зібрано» гарантійний строк буде відображатися на дашборді. Рахунки замовлень можна створювати у різних валютах та корегувати курс, що спрощує роботу на міжнародних ринках. Для зручності пошуку замовлень покупця було додано функцію пошуку за штрихкодом. У «Замовленні постачальнику» та «Накладній» з’явилася можливість підтягнути шаблон задач або створити нові, що суттєво полегшить організацію робочих процесів. У актах списання згідно за технологічною картою можна проставляти для додаткової зручності коефіцієнт та друк у форматі Excel. Крім того, у виробництві додався модуль, який відображає доступну кількість товарів по локаціях, що буде значною перевагою при плануванні закупівель та управлінні ланцюгом постачання.
Нові функції, які вже є частиною великої системи UGLA, спрямовані на покращення функціонування бізнесу та полегшення процесів масштабування. Ми працюємо для вашого комфорту й швидко реагуємо на потреби наших користувачів і зміни на ринку, аби продукт UGLA ERP максимально відповідав вимогам та надавав все необхідне для ефективного управління діяльністю вашої компанії.
Покращіть управління своїм бізнесом з UGLA ERP.