Цифрова трансформація ритейлу 02.09.2022 15:33

Високі технології швидкими темпами впроваджуються у повсякденність. Те, що вчора вважалось чистою фантастикою, вже сьогодні є частиною життя. Інтернет речей, доповнена реальність, широке застосування функцій штучного інтелекту та машинного навчання, автоматизація ручної праці за допомогою роботів різного призначення та дронів – прогресивні компанії впроваджують перспективні діджитальні рішення, отримуючи конкурентну фору в найближчому майбутньому.

Але ситуація в ритейлі не настільки райдужна. Статистика, представлена в дослідженні авторитетної McKinsey & Company, свідчить: у галузі середнього та великого ритейлу НЕ АВТОМАТИЗОВАНО 52% операцій та бізнес-процесів. Ритейл – висококонкурентне середовище, тому компанії, що не надають вирішального значення цифровій трансформації у стратегії розвитку, вже завтра можуть бути витіснені з ринку більш пристосованими до нових умов конкурентами.

Отже, які інновації можуть бути впроваджені ритейлерами вже зараз?

  • Сучасна POS-система. Ритейл в сучасному світі прагне до омніканальності, тобто до об’єднання всіх способів замовлення товарів, їх покупки та отримання в єдину цілісну систему. Завдання POS-систем – швидка та ефективна обробка всіх типів замовлень, інтеграція онлайн- та офлайн- транзакцій, інтеграція промоакцій та рекламних пропозицій у всіх точках продажу.
  • Технології доповненої реальності (AR). Дозволяють спростити процес планування розміщення торгового обладнання. Корпоративні пристрої доповненої реальності візуалізують розміщення рядів та полок ще до їх фізичного встановлення, формуючи 3D-планограму. Ці технології допоможуть точно прогнозувати продажі та підвищити ефективність бізнесу.
  • IPS – система позиціонування всередині приміщень. Завдяки їй значно спрощується навігація у багаторівневих торгових залах, тим самим допомагаючи гостям здійснювати покупки. Крім того, інтеграція ІPS та ERP дозволяє відслідковувати трафік покупців та оптимізувати розміщення товарів.
  • Автоматизація доставки. Доставка товарів та замовлень роботами та дронами має величезний потенціал та перспективи в галузі ритейлу.
  • Розумні ERP / CRM системи. Надають можливість в режимі 24/7 реагувати на зміни та приймати оптимальні управлінські рішення, маючи 360 огляд діяльності компанії. Крім того, інтеграція ERP систем у процес управління інноваційними технологіями, що перераховані вище, дає можливість створити комплексну екосистему, що охоплює всі аспекти діяльності.

Впровадження комплексних систем управління компанією дозволить автоматизувати більшість рутинних задач, скоротити витрати за рахунок відмови від зайвих операцій, прогнозувати доходи компанії, формувати ефективні стратегії її розвитку.

Синхронізація ERP-рішень із пристроями Інтернету речей та соціальними мережами надає основу для досягнення більшого ступеню автоматизації операцій в найближчому майбутньому.

За допомогою штучного інтелекту ERP система реалізує ефективне управління запасами, що допомагає уникнути невідповідності бази SKU реальному асортименту торгового залу.

Прогнозування попиту здійснюється також із застосуванням штучного інтелекту, що на основі аналізу різних факторів впливу надає максимально точний результат.

Економіка вражень та персоналізація продажів – нові тренди світового ритейлу, за якими стоїть глибинна зміна у філософії представлення товарів і послуг та психології їх споживачів. Клієнтський досвід, отриманий як результат завершеного циклу замовлення, купівлі та доставки продукту, стає таким же важливим фактором задоволеності, як і характеристики та якості самого продукту.

Комплексна ERP / CRM система, впроваджена у торговій компанії, є ефективним інструментом залучення нових клієнтів, забезпечення позитивного досвіду.

Штучний інтелект та алгоритми машинного навчання, що інтегровані у кращі зразки ERP систем, дають поштовх у пошуку нових ідей та максимально персоналізують клієнт-менеджмент.

Крім того, оптимізація щоденної взаємодії співробітників із рутинними процесами та операціями, робота у зручному зрозумілому інтерфейсі сучасної ERP / CRM системи, надає і їм позитивний користувацький досвід, робить їх щасливішими при виконанні робочих задач.

Мобільність доступу

Якщо раніше мобільний застосунок до ERP системи був, скоріше, доповненням, то зараз, із широким впровадженням хмарних технологій, мобільність стає необхідністю. Серед очевидних переваг – доступ до даних будь-де та будь-коли – адже персональний гаджет завжди під рукою.

Тут і зараз: доступ до даних в реальному часі

Управлінці та власники бізнесу мають величезну конкурентну перевагу, отримуючи дані про показники діяльності компанії в реальному часі. Це дає можливість швидко реагувати на зміни та прийняти єдине правильне рішення. Функціонал доступу до даних та аналітики в реальному часі робить ERP систему незамінним помічником та радником в управлінні бізнесом.

Цифровий маркетинг

При плануванні маркетингової активності в ритейлі мають враховуватись всі аналітичні дані, якими оперує ERP система. Таким чином маркетологи отримують все для успішної реалізації проекту –  цільову аудиторію, предмет та об’єкт маркетингової активності, прогнози результатів. Крім того, комплексна ERP / CRM система дозволяє провести сегментацію клієнтів, автоматизувати маркетингові операції – e-mail та sms розсилки, управляти репутацією компанії.

Постійний розвиток та оновлення

У  найближчому майбутньому в результаті еволюції ERP буде додано новий функціонал, який забезпечить управління новітніми технологіями, що стрімко розвиваються. ERP-продукти матимуть досконаліший, більш гнучкий та доступніший інтерфейс, орієнтований на користувача.

Розвиваючись та оновлюючись, ERP продукти самі підштовхуватимуть бізнес до прогресу та трансформації, залучення нових технологій. Адже, не змінюючись сьогодні, неодмінно програєш завтра.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Будь ласка, заповніть форму

Покращіть управління своїм бізнесом з UGLA ERP.

Захист персональних даних*

* Обов’язкове поле
Поширити:
Останні новини
#можливості ERP
Стаття для Liga.net 23.09.2024 12:59 Вплив модерування чатів у Telegram на безпеку українських компаній
#партнерства
Зустріч комітету AgriTech від IT Ukraine Association 01.07.2024 11:13 Ірина Алдакімова взяла участь у першій зустрічі комітету AgriTech від IT Ukraine Association.
#partnerships
Meeting of the AgriTech Committee by the IT Ukraine Association 01.07.2024 11:13 Iryna Aldakimova Participated in the First Meeting of the AgriTech Committee of IT Ukraine Association.
Приєднуйтесь до нас у соціальних мережах! Тут ви зможете слідкувати за оновленнями програми, новинами компанії та ринку програмного забезпечення.
linkedin phone mark white email white logo white planet icon search icon phone icon Logo