Франчайзинг уже давно визнали однією з найзручніших та найефективніших моделей для масштабування бізнесу. Як показує міжнародний досвід, коли трапляються кризи, франчайзинг зростає. Тому що, кращими франчайзі є топ-менеджери, які з якоїсь причини пішли з роботи і готові вкласти накопичені гроші в свій бізнес, що і сталося зараз в Україні. А ті, хто займається перспективними напрямками зрозумів, що франчайзинг – найкраща можливість розвитку.
В останні роки, навіть попри війну, ринок франчайзингу в Україні стабільно зростає. Українські бренди виходять на міжнародні ринки та підкорюють світ.
ERP – програмне рішення для управління франшизою
Практично неможливо керувати великою франчайзинговою мережею без належного програмного забезпечення. Ідея франчайзингового програмного забезпечення полягає в тому, щоб збалансувати цілісність між бізнес процесами та свободу рішень окремих власників франшизи.
Хмарне програмне забезпечення дає змогу працювати з великими бізнес-мережами. Розробники програмного забезпечення для бізнесу, використовують найкращі технології, щоб надати інструменти для керування франчайзинговим бізнесом.
По суті, це схоже на пакет програм з повним набором інструментів для торгівлі, виробництва, управління персоналом, маркетингу, операційною діяльністю, і багато іншого. Проте, всі ці інструменти ви отримуєте в одній програмі – ERP.
Власники франшизи можуть визначати, яка інформація передається франчайзі, а також які дані повертаються до головного офісу. Це робиться у налаштуваннях головного облікового запису у самій програмі. Всі франчайзі мають власні, окремі облікові записи, які містять вбудовані інструменти синхронізації з головним обліковим записом франчайзера.
Зараз компанії розуміють, що виграти боротьбу за клієнта можна лише завдяки персональному підходу до кожного замовника, прогнозуючи потреби, визначаючи очікування, оперативно відповідаючи на запити, відстежуючи купівельну спроможність і настрої у соцмережах.
ERP система — це оптимізація роботи трудових та економія фінансових ресурсів, контроль діяльності підприємства на всіх етапах, можливість впровадження персоналізованих програм лояльності та централізація роботи.
Особливості автоматизації франчайзингу
Щодо франчайзингу автоматизація має ще одну важливу функцію — вона є елементом утримання та контролю партнера (франчайзі).
Франшиза — це насамперед стандарти. Наприклад, всі заклади під однією торговельною маркою мають працювати однаково. Тобто стаканчик кави, куплений у кав’ярні, відкритій за франшизою у Варшаві, не має відрізнятися від кави у Києві. Досягти цього можна лише тоді, коли чітко прописані всі стандарти роботи мережі, починаючи від того, як має привітати клієнта персонал, і закінчуючи тим, в яких постачальників франчайзі має право купувати каву.
На кожному з цих етапів існують ризики, пов’язані з людським чинником. Кожен такий чинник може вплинути на репутацію мережі. Автоматизація бізнес-процесів знижує рівень впливу людських чинників на роботу мережі, сприяє тому, щоб праця персоналу була більш стандартизованою та робить комунікацію з клієнтом більш персоналізованою.
Як власнику франчайзингу вам потрібне рішення для управління бізнесом, яке функціонує безперебійно та об’єднує локації, а також надає вам повну інформацію, яка допоможе розвиватися. Сучасне програмне забезпечення для управління франшизою дозволяє кожному франчайзі функціонувати як автономна одиниця, дозволяючи керівникам франчайзингу переглядати консолідовану інформаційну панель (дашборд) у режимі реального часу з найбільш важливими показниками, будь то KPI для роздрібної торгівлі, ресторану, фітнесу, гостинності, професійних послуг, або будь-яка інша галузь.
Покращіть управління своїм бізнесом з UGLA ERP.