BASIC
Базове різногалузеве рішення, яке дозволяє налаштувати і об’єднати всі бізнес-процеси компанії в одній програмі. Тепер немає необхідності працювати в різних системах

Напрямки
Неприбуткові організації
ІТ-компанії
Консалтингові компанії
Державні установи
Коворкінги
Агентства

Неприбуткові організації
(Благодійні фонди, громадські організації)
Система налаштована під специфіку діяльності таких організацій як: Благодійні фонди, Громадські організації, спілки, тощо. ERP для неприбуткових організацій покращує управління ресурсами, автоматизує процеси, забезпечує фінансову прозорість, підвищує ефективність та допомагає у стратегічному плануванні.
Полегшує звітність, покращує комунікацію та координацію між відділами, а також забезпечує своєчасне прийняття обґрунтованих рішень.

ІТ-компанії
UGLA ERP для ІТ-компаній покращує управління проектами, оптимізуює використання ресурсів і забезпечує фінансову прозорість. ERP автоматизує робочі процеси, полегшує комунікацію, покращуює координацію команд та забезпечує своєчасне прийняття обґрунтованих рішень. Використання ERP підвищує ефективність, продуктивність і якість обслуговування клієнтів, дозволяючи ІТ-компаніям зосередитися на інноваціях і зростанні.

Консалтингові компанії
UGLA ERP допомагає консалтинговим компаніям ефективніше керувати проектами, оптимізувати використання ресурсів і покращувати фінансовий контроль. Система автоматизує адміністративні завдання, забезпечує точне планування та звітність, а також полегшує управління клієнтськими відносинами. Використання UGLA ERP дозволяє консалтинговим компаніям підвищити продуктивність, надавати послуги вищої якості та приймати обґрунтовані управлінські рішення, що сприяє їхньому успішному розвитку.

Державні установи
UGLA ERP допомагає державним установам покращити управління бюджетом, автоматизувати процеси закупівель і забезпечити прозорість фінансових операцій. Система оптимізує використання ресурсів, забезпечує ефективне управління документами і підвищує загальну ефективність роботи. Використання UGLA ERP дозволяє державним установам покращити звітність, зменшити ручну роботу і підвищити довіру громадськості через забезпечення високого рівня прозорості та відповідності стандартам.

Коворкінги
UGLA ERP допомагає коворкінгам ефективно керувати простором, автоматизувати процеси бронювання і оптимізувати фінансовий менеджмент. Система полегшує управління членством, відстеження використання ресурсів і комунікацію з резидентами. Використання UGLA ERP дозволяє коворкінгам підвищити ефективність роботи, забезпечити високий рівень обслуговування клієнтів і приймати обґрунтовані управлінські рішення для успішного розвитку простору.

Агентства
UGLA ERP допомагає агентствам ефективно керувати проектами, оптимізувати використання ресурсів та покращити фінансовий контроль. Система автоматизує адміністративні завдання, полегшує управління клієнтськими відносинами і покращує звітність. Використання UGLA ERP дозволяє агентствам підвищити продуктивність, забезпечити високоякісне обслуговування клієнтів та приймати обґрунтовані управлінські рішення для стабільного зростання і успіху.
Інструменти, які ви отримаєте:

Задачник
Структурування проектів - легке створення та управління задачами.
Прозорість виконання - інтуїтивна дошка завдань для відстеження прогресу.
Аналіз результатів - звіти для оптимізації процесів.
Командна співпраця - спільний доступ та комунікація в системі.
Мобільність - керування задачами з будь-якого пристрою.

Планування
Стратегічне планування - встановлення цілей та стратегій.
Гнучкість управління - адаптація до змін у проектах.
Оптимізація навантаження - балансування ресурсів між командами.
Аналітика та звітність - точні дані для обґрунтованих рішень.

Документообіг
Електронний обіг документів - зручне створення, редагування та обмін документами в системі.
Автоматизація процесів - встановлення правил та автоматичне переміщення документів між статусами.
Контроль доступу - обмеження прав доступу до документів залежно від ролі користувача.
Історія змін - відстеження всіх дій з документами для забезпечення прозорості та безпеки.

Бухгалтерія
Фінансовий облік - ведення обліку доходів та витрат, балансів, звітів про прибуток та збиток.
Оптимізація податків - розрахунок податків, відповідність законодавству та мінімізація фінансових ризиків.
Зарплати та виплати - облік заробітної плати, виплати співробітникам, відповідність нормам та правилам.
Аналітика та звітність - відстеження фінансових показників, генерація звітів для прийняття обґрунтованих рішень.
Інтеграція з банками та системами - автоматичний обмін даними з банківськими рахунками та іншими програмами.

Workflow
Підвищення ефективності: Workflow допомагає упорядковувати та оптимізувати робочі процеси, зменшуючи зайві кроки та надлишкові витрати часу.
Стандартизація процесів: Використання Workflow дозволяє стандартизувати робочі процеси, що забезпечує однаковий підхід до виконання завдань у всіх етапах.
Збільшення продуктивності: Автоматизація рутинних завдань дозволяє працівникам зосередитися на більш важливих та стратегічних аспектах своєї роботи, що призводить до збільшення продуктивності.
Легкість масштабування: Workflow-процеси легко масштабуються з ростом бізнесу або зміною потреб, що дозволяє організаціям швидко адаптуватися до нових умов.
Всі модулі






360° огляд діяльності компанії в реальному часі, впорядкування та оптимізація всіх бізнес-процесів, контроль фінансових результатів та основних метрик онлайн.







Хочете отримати повну презентацію про наш продукт? Заповніть форму.
- Ukraine (Україна)+380
- Afghanistan (افغانستان)+93
- Albania (Shqipëri)+355
- Algeria (الجزائر)+213
- American Samoa+1
- Andorra+376
- Angola+244
- Anguilla+1
- Antigua and Barbuda+1
- Argentina+54
- Armenia (Հայաստան)+374
- Aruba+297
- Ascension Island+247
- Australia+61
- Austria (Österreich)+43
- Azerbaijan (Azərbaycan)+994
- Bahamas+1
- Bahrain (البحرين)+973
- Bangladesh (বাংলাদেশ)+880
- Barbados+1
- Belarus (Беларусь)+375
- Belgium (België)+32
- Belize+501
- Benin (Bénin)+229
- Bermuda+1
- Bhutan (འབྲུག)+975
- Bolivia+591
- Bosnia and Herzegovina (Босна и Херцеговина)+387
- Botswana+267
- Brazil (Brasil)+55
- British Indian Ocean Territory+246
- British Virgin Islands+1
- Brunei+673
- Bulgaria (България)+359
- Burkina Faso+226
- Burundi (Uburundi)+257
- Cambodia (កម្ពុជា)+855
- Cameroon (Cameroun)+237
- Canada+1
- Cape Verde (Kabu Verdi)+238
- Caribbean Netherlands+599
- Cayman Islands+1
- Central African Republic (République centrafricaine)+236
- Chad (Tchad)+235
- Chile+56
- China (中国)+86
- Christmas Island+61
- Cocos (Keeling) Islands+61
- Colombia+57
- Comoros (جزر القمر)+269
- Congo (DRC) (Jamhuri ya Kidemokrasia ya Kongo)+243
- Congo (Republic) (Congo-Brazzaville)+242
- Cook Islands+682
- Costa Rica+506
- Côte d’Ivoire+225
- Croatia (Hrvatska)+385
- Cuba+53
- Curaçao+599
- Cyprus (Κύπρος)+357
- Czech Republic (Česká republika)+420
- Denmark (Danmark)+45
- Djibouti+253
- Dominica+1
- Dominican Republic (República Dominicana)+1
- Ecuador+593
- Egypt (مصر)+20
- El Salvador+503
- Equatorial Guinea (Guinea Ecuatorial)+240
- Eritrea+291
- Estonia (Eesti)+372
- Eswatini+268
- Ethiopia+251
- Falkland Islands (Islas Malvinas)+500
- Faroe Islands (Føroyar)+298
- Fiji+679
- Finland (Suomi)+358
- France+33
- French Guiana (Guyane française)+594
- French Polynesia (Polynésie française)+689
- Gabon+241
- Gambia+220
- Georgia (საქართველო)+995
- Germany (Deutschland)+49
- Ghana (Gaana)+233
- Gibraltar+350
- Greece (Ελλάδα)+30
- Greenland (Kalaallit Nunaat)+299
- Grenada+1
- Guadeloupe+590
- Guam+1
- Guatemala+502
- Guernsey+44
- Guinea (Guinée)+224
- Guinea-Bissau (Guiné Bissau)+245
- Guyana+592
- Haiti+509
- Honduras+504
- Hong Kong (香港)+852
- Hungary (Magyarország)+36
- Iceland (Ísland)+354
- India (भारत)+91
- Indonesia+62
- Iran (ایران)+98
- Iraq (العراق)+964
- Ireland+353
- Isle of Man+44
- Israel (ישראל)+972
- Italy (Italia)+39
- Jamaica+1
- Japan (日本)+81
- Jersey+44
- Jordan (الأردن)+962
- Kazakhstan (Казахстан)+7
- Kenya+254
- Kiribati+686
- Kosovo+383
- Kuwait (الكويت)+965
- Kyrgyzstan (Кыргызстан)+996
- Laos (ລາວ)+856
- Latvia (Latvija)+371
- Lebanon (لبنان)+961
- Lesotho+266
- Liberia+231
- Libya (ليبيا)+218
- Liechtenstein+423
- Lithuania (Lietuva)+370
- Luxembourg+352
- Macau (澳門)+853
- Madagascar (Madagasikara)+261
- Malawi+265
- Malaysia+60
- Maldives+960
- Mali+223
- Malta+356
- Marshall Islands+692
- Martinique+596
- Mauritania (موريتانيا)+222
- Mauritius (Moris)+230
- Mayotte+262
- Mexico (México)+52
- Micronesia+691
- Moldova (Republica Moldova)+373
- Monaco+377
- Mongolia (Монгол)+976
- Montenegro (Crna Gora)+382
- Montserrat+1
- Morocco (المغرب)+212
- Mozambique (Moçambique)+258
- Myanmar (Burma) (မြန်မာ)+95
- Namibia (Namibië)+264
- Nauru+674
- Nepal (नेपाल)+977
- Netherlands (Nederland)+31
- New Caledonia (Nouvelle-Calédonie)+687
- New Zealand+64
- Nicaragua+505
- Niger (Nijar)+227
- Nigeria+234
- Niue+683
- Norfolk Island+672
- North Korea (조선 민주주의 인민 공화국)+850
- North Macedonia (Северна Македонија)+389
- Northern Mariana Islands+1
- Norway (Norge)+47
- Oman (عُمان)+968
- Pakistan (پاکستان)+92
- Palau+680
- Palestine (فلسطين)+970
- Panama (Panamá)+507
- Papua New Guinea+675
- Paraguay+595
- Peru (Perú)+51
- Philippines+63
- Poland (Polska)+48
- Portugal+351
- Puerto Rico+1
- Qatar (قطر)+974
- Réunion (La Réunion)+262
- Romania (România)+40
- Russia (Россия)+7
- Rwanda+250
- Saint Barthélemy+590
- Saint Helena+290
- Saint Kitts and Nevis+1
- Saint Lucia+1
- Saint Martin (Saint-Martin (partie française))+590
- Saint Pierre and Miquelon (Saint-Pierre-et-Miquelon)+508
- Saint Vincent and the Grenadines+1
- Samoa+685
- San Marino+378
- São Tomé and Príncipe (São Tomé e Príncipe)+239
- Saudi Arabia (المملكة العربية السعودية)+966
- Senegal (Sénégal)+221
- Serbia (Србија)+381
- Seychelles+248
- Sierra Leone+232
- Singapore+65
- Sint Maarten+1
- Slovakia (Slovensko)+421
- Slovenia (Slovenija)+386
- Solomon Islands+677
- Somalia (Soomaaliya)+252
- South Africa+27
- South Korea (대한민국)+82
- South Sudan (جنوب السودان)+211
- Spain (España)+34
- Sri Lanka (ශ්රී ලංකාව)+94
- Sudan (السودان)+249
- Suriname+597
- Svalbard and Jan Mayen+47
- Sweden (Sverige)+46
- Switzerland (Schweiz)+41
- Syria (سوريا)+963
- Taiwan (台灣)+886
- Tajikistan+992
- Tanzania+255
- Thailand (ไทย)+66
- Timor-Leste+670
- Togo+228
- Tokelau+690
- Tonga+676
- Trinidad and Tobago+1
- Tunisia (تونس)+216
- Turkey (Türkiye)+90
- Turkmenistan+993
- Turks and Caicos Islands+1
- Tuvalu+688
- U.S. Virgin Islands+1
- Uganda+256
- Ukraine (Україна)+380
- United Arab Emirates (الإمارات العربية المتحدة)+971
- United Kingdom+44
- United States+1
- Uruguay+598
- Uzbekistan (Oʻzbekiston)+998
- Vanuatu+678
- Vatican City (Città del Vaticano)+39
- Venezuela+58
- Vietnam (Việt Nam)+84
- Wallis and Futuna (Wallis-et-Futuna)+681
- Western Sahara (الصحراء الغربية)+212
- Yemen (اليمن)+967
- Zambia+260
- Zimbabwe+263
- Åland Islands+358
