Виробництво
UGLA ERP для виробництва є спеціалізованими рішеннями, призначеними для оптимізації та автоматизації всіх аспектів виробничого процесу.
Запит
Напрямки
Крафтове виробництво
Промислове виробництво
Масове виробництво
Серійне виробництво
Неперервне виробництво
Оборонне виробництво

Крафтове виробництво
UGLA для крафтового виробництва забезпечує ефективне управління запасами та виробничими процесами, що дозволяє зменшити витрати часу та уникнути перевитрат матеріалів. Система автоматизує облік і контроль якості продукції, забезпечуючи відповідність стандартам та підвищуючи рівень задоволення клієнтів. Також надає потужні інструменти для фінансового обліку та аналітики, допомагаючи приймати обґрунтовані рішення для подальшого розвитку бізнесу.

Промислове виробництво
UGLA ERP для промислового виробництва оптимізує управління ресурсами та виробничими процесами, підвищуючи ефективність і знижуючи витрати. Система забезпечує точний облік запасів, автоматизує планування виробництва та контроль якості продукції.

Масове виробництво
Для масового виробництва програма дозволяє ефективно керувати великими обсягами продукції, забезпечуючи точне планування виробничих процесів і оптимізацію запасів. Система автоматизує багато аспектів виробництва, що дозволяє підвищити продуктивність, знизити витрати і покращити якість продукції. А також за рахунок засобів контролю якості, допомагає виявляти і виправляти недоліки у виробництві, забезпечуючи високий рівень стандартів і відповідність до вимог ринку.

Серійне виробництво
ERP для серійного виробництва забезпечує ефективне планування та управління ресурсами, що дозволяє оптимізувати виробничі цикли та зменшити час простою. Система автоматизує облік запасів і управління замовленнями, підвищуючи точність і швидкість виконання замовлень. ERP також надає потужні інструменти для аналізу виробничих даних, що допомагає виявляти вузькі місця та покращувати продуктивність.

Неперервне (потоково-неперервне) виробництво
ERP для неперервного виробництва дозволяє автоматизувати і оптимізувати безперервні виробничі процеси, знижуючи витрати та підвищуючи ефективність. Система забезпечує точний облік сировини та готової продукції, а також контроль якості на кожному етапі виробництва. ERP також надає інструменти для моніторингу та аналізу виробничих даних у реальному часі, що допомагає приймати обґрунтовані рішення і швидко реагувати на будь-які відхилення.

Оборонне виробництво
UGLA для оборонного виробництва покращує ефективність операцій та управління запасами, автоматизує рутинні завдання, знижує ризик надлишків або дефіциту матеріалів. Система допомагає дотримуватись нормативних вимог, що є критично важливим для цієї галузі, і забезпечує централізований доступ до даних для підвищення продуктивності.
Інструменти, які ви отримаєте:

Єдина інформаційна система
Автоматизація - завдяки вбудованим інструментам автоматизації, UGLA спрощує та прискорює виконання рутинних операцій, таких як планування, обробка замовлень, логістика, облік кадрів, планування робочого часу та розвиток співробітників.
Аналітика та звітність - вбудовані аналітичні інструменти та штучний-інтелект дозволяють приймати обґрунтовані управлінські рішення на основі достовірної та актуальної інформації. Бухгалтерський облік, фінансовий контроль та аналітика.
Управління ланцюгами постачання та виробництвом - прогнозування, закупівлі, управління складом та логістика. Планування, виробничий контроль, контроль якості та оптимізація виробничих процесів.

Технологічна карта
Сировина та матеріали - cистема автоматично відстежує залишки сировини та матеріалів на складі, прогнозує потреби в закупівлі на основі попередніх замовлень та виробничих планів. Можливість відслідковувати використання сировини по кожній партії продукції.
Персонал - відстеження робочого часу та витрат праці на виготовлення кожного виробу. Планування робочого часу працівників на виробництві на основі обсягів та термінів виконання замовлень.
Інвентар та обладнання - моніторинг та облік використання обладнання та інвентарю. Планування та підтримка регулярного технічного обслуговування.
Контроль якості - відстеження якості сировини та готової продукції на кожному етапі виробництва. Збір та аналіз даних для вдосконалення процесу виробництва.

Робота зі складом
Приймання товарів - система автоматизує процес приймання великих обсягів товарів, використовуючи сканування штрих-кодів, QR-кодів для швидкої та точної реєстрації надходжень. Система також проводить автоматичну перевірку відповідності та контроль якості.
Зберігання - система забезпечує ефективне управління складом, включаючи визначення оптимальних місць для зберігання товарів, використання стелажних систем, автоматичне оновлення залишків та відстеження партій.
Інвентаризація - ERP система дозволяє проводити регулярні інвентаризації, використовуючи сканування штрих-кодів для швидкого та точного підрахунку залишків. Система також автоматично оновлює дані про запаси після кожної інвентаризації.

Робота з постачальниками
Ефективне управління закупівлями - cистема оптимізує процес закупівель, використовуючи дані про попередні продажі та прогноз попиту для планування замовлень. Система допомагає створювати та відправляти замовлення постачальникам, враховувати сезонні потреби та специфічні вимоги.
Відстеження постачань - ERP система забезпечує повний контроль над поставками, використовуючи інструменти відстеження замовлень та сповіщення про будь-які затримки або проблеми. Система також інтегрується з логістичними службами для точного моніторингу переміщення товарів.
Оцінка постачальників - UGLA дозволяє проводити регулярну оцінку постачальників на основі показників ефективності, таких як ціна, якість та своєчасність постачання. Система генерує звіти та надає рекомендації щодо поліпшення співпраці або зміни постачальників.
Всі модулі




360° огляд діяльності компанії в реальному часі, впорядкування та оптимізація всіх бізнес-процесів, контроль фінансових результатів та основних метрик онлайн.












Хочете отримати повну презентацію про наш продукт? Заповніть форму.
- Ukraine (Україна)+380
- Afghanistan (افغانستان)+93
- Albania (Shqipëri)+355
- Algeria (الجزائر)+213
- American Samoa+1
- Andorra+376
- Angola+244
- Anguilla+1
- Antigua and Barbuda+1
- Argentina+54
- Armenia (Հայաստան)+374
- Aruba+297
- Ascension Island+247
- Australia+61
- Austria (Österreich)+43
- Azerbaijan (Azərbaycan)+994
- Bahamas+1
- Bahrain (البحرين)+973
- Bangladesh (বাংলাদেশ)+880
- Barbados+1
- Belarus (Беларусь)+375
- Belgium (België)+32
- Belize+501
- Benin (Bénin)+229
- Bermuda+1
- Bhutan (འབྲུག)+975
- Bolivia+591
- Bosnia and Herzegovina (Босна и Херцеговина)+387
- Botswana+267
- Brazil (Brasil)+55
- British Indian Ocean Territory+246
- British Virgin Islands+1
- Brunei+673
- Bulgaria (България)+359
- Burkina Faso+226
- Burundi (Uburundi)+257
- Cambodia (កម្ពុជា)+855
- Cameroon (Cameroun)+237
- Canada+1
- Cape Verde (Kabu Verdi)+238
- Caribbean Netherlands+599
- Cayman Islands+1
- Central African Republic (République centrafricaine)+236
- Chad (Tchad)+235
- Chile+56
- China (中国)+86
- Christmas Island+61
- Cocos (Keeling) Islands+61
- Colombia+57
- Comoros (جزر القمر)+269
- Congo (DRC) (Jamhuri ya Kidemokrasia ya Kongo)+243
- Congo (Republic) (Congo-Brazzaville)+242
- Cook Islands+682
- Costa Rica+506
- Côte d’Ivoire+225
- Croatia (Hrvatska)+385
- Cuba+53
- Curaçao+599
- Cyprus (Κύπρος)+357
- Czech Republic (Česká republika)+420
- Denmark (Danmark)+45
- Djibouti+253
- Dominica+1
- Dominican Republic (República Dominicana)+1
- Ecuador+593
- Egypt (مصر)+20
- El Salvador+503
- Equatorial Guinea (Guinea Ecuatorial)+240
- Eritrea+291
- Estonia (Eesti)+372
- Eswatini+268
- Ethiopia+251
- Falkland Islands (Islas Malvinas)+500
- Faroe Islands (Føroyar)+298
- Fiji+679
- Finland (Suomi)+358
- France+33
- French Guiana (Guyane française)+594
- French Polynesia (Polynésie française)+689
- Gabon+241
- Gambia+220
- Georgia (საქართველო)+995
- Germany (Deutschland)+49
- Ghana (Gaana)+233
- Gibraltar+350
- Greece (Ελλάδα)+30
- Greenland (Kalaallit Nunaat)+299
- Grenada+1
- Guadeloupe+590
- Guam+1
- Guatemala+502
- Guernsey+44
- Guinea (Guinée)+224
- Guinea-Bissau (Guiné Bissau)+245
- Guyana+592
- Haiti+509
- Honduras+504
- Hong Kong (香港)+852
- Hungary (Magyarország)+36
- Iceland (Ísland)+354
- India (भारत)+91
- Indonesia+62
- Iran (ایران)+98
- Iraq (العراق)+964
- Ireland+353
- Isle of Man+44
- Israel (ישראל)+972
- Italy (Italia)+39
- Jamaica+1
- Japan (日本)+81
- Jersey+44
- Jordan (الأردن)+962
- Kazakhstan (Казахстан)+7
- Kenya+254
- Kiribati+686
- Kosovo+383
- Kuwait (الكويت)+965
- Kyrgyzstan (Кыргызстан)+996
- Laos (ລາວ)+856
- Latvia (Latvija)+371
- Lebanon (لبنان)+961
- Lesotho+266
- Liberia+231
- Libya (ليبيا)+218
- Liechtenstein+423
- Lithuania (Lietuva)+370
- Luxembourg+352
- Macau (澳門)+853
- Madagascar (Madagasikara)+261
- Malawi+265
- Malaysia+60
- Maldives+960
- Mali+223
- Malta+356
- Marshall Islands+692
- Martinique+596
- Mauritania (موريتانيا)+222
- Mauritius (Moris)+230
- Mayotte+262
- Mexico (México)+52
- Micronesia+691
- Moldova (Republica Moldova)+373
- Monaco+377
- Mongolia (Монгол)+976
- Montenegro (Crna Gora)+382
- Montserrat+1
- Morocco (المغرب)+212
- Mozambique (Moçambique)+258
- Myanmar (Burma) (မြန်မာ)+95
- Namibia (Namibië)+264
- Nauru+674
- Nepal (नेपाल)+977
- Netherlands (Nederland)+31
- New Caledonia (Nouvelle-Calédonie)+687
- New Zealand+64
- Nicaragua+505
- Niger (Nijar)+227
- Nigeria+234
- Niue+683
- Norfolk Island+672
- North Korea (조선 민주주의 인민 공화국)+850
- North Macedonia (Северна Македонија)+389
- Northern Mariana Islands+1
- Norway (Norge)+47
- Oman (عُمان)+968
- Pakistan (پاکستان)+92
- Palau+680
- Palestine (فلسطين)+970
- Panama (Panamá)+507
- Papua New Guinea+675
- Paraguay+595
- Peru (Perú)+51
- Philippines+63
- Poland (Polska)+48
- Portugal+351
- Puerto Rico+1
- Qatar (قطر)+974
- Réunion (La Réunion)+262
- Romania (România)+40
- Russia (Россия)+7
- Rwanda+250
- Saint Barthélemy+590
- Saint Helena+290
- Saint Kitts and Nevis+1
- Saint Lucia+1
- Saint Martin (Saint-Martin (partie française))+590
- Saint Pierre and Miquelon (Saint-Pierre-et-Miquelon)+508
- Saint Vincent and the Grenadines+1
- Samoa+685
- San Marino+378
- São Tomé and Príncipe (São Tomé e Príncipe)+239
- Saudi Arabia (المملكة العربية السعودية)+966
- Senegal (Sénégal)+221
- Serbia (Србија)+381
- Seychelles+248
- Sierra Leone+232
- Singapore+65
- Sint Maarten+1
- Slovakia (Slovensko)+421
- Slovenia (Slovenija)+386
- Solomon Islands+677
- Somalia (Soomaaliya)+252
- South Africa+27
- South Korea (대한민국)+82
- South Sudan (جنوب السودان)+211
- Spain (España)+34
- Sri Lanka (ශ්රී ලංකාව)+94
- Sudan (السودان)+249
- Suriname+597
- Svalbard and Jan Mayen+47
- Sweden (Sverige)+46
- Switzerland (Schweiz)+41
- Syria (سوريا)+963
- Taiwan (台灣)+886
- Tajikistan+992
- Tanzania+255
- Thailand (ไทย)+66
- Timor-Leste+670
- Togo+228
- Tokelau+690
- Tonga+676
- Trinidad and Tobago+1
- Tunisia (تونس)+216
- Turkey (Türkiye)+90
- Turkmenistan+993
- Turks and Caicos Islands+1
- Tuvalu+688
- U.S. Virgin Islands+1
- Uganda+256
- Ukraine (Україна)+380
- United Arab Emirates (الإمارات العربية المتحدة)+971
- United Kingdom+44
- United States+1
- Uruguay+598
- Uzbekistan (Oʻzbekiston)+998
- Vanuatu+678
- Vatican City (Città del Vaticano)+39
- Venezuela+58
- Vietnam (Việt Nam)+84
- Wallis and Futuna (Wallis-et-Futuna)+681
- Western Sahara (الصحراء الغربية)+212
- Yemen (اليمن)+967
- Zambia+260
- Zimbabwe+263
- Åland Islands+358
